De Kanselarij - Stichting de Kanselarij
15825

In 1892 werd de kanselarij gerestaureerd onder leiding van de rijksbouwkundige Jacobus van Lokhorst. Tot 2013 was de kanselarij een van de gebouwen waarin het Fries Museum was gehuisvest.
Sinds 2014 zijn in de Kanselarij activiteiten gestart door de stichting Nieuwe Kanselarij; Where knowledge meets business. Studenten en bedrijfsleven ontmoeten elkaar in de prachtige ruimtes en werken samen aan nieuwe concepten en ontmoetingen.
Meer informatie is te lezen op www.dekanselarij.nl/de-kanselarij/historie (met dank aan de stichting De Nieuwe Kanselarij)